Pagina's

woensdag 6 juli 2016

RAWR!

No bones about it

Afgelopen weken kon je plaatjes van dinosaurussen sparen bij de Albert Heijn. Om je boek vol te krijgen moest er natuurlijk geruild worden en ik kreeg dan ook van diverse vriendinnen lijstjes van welke plaatjes er nog gezocht werden. Ik vond het leuk om de plaatjes in stijl weg te geven en heb daarom deze dinomapjes gemaakt.

Het is lucifermapje geworden waar je in plaats van lucifers plaatjes kunt stoppen. Je kunt hem ook heel goed gebruiken om er een cadeaukaart in te stoppen. Je maakt hem door een A4 door midden te snijden en dan 3 cm van de onderkant en 5 inch van de bovenkant om te vouwen. Het kleine flapje zet je vast met nietjes en de grote flap kun je dan onder de kleine flap stoppen om het mapje te sluiten. Ik heb het geheel bestempeld met de No Bones about It set. De blaadjes heb ik een paar keer afgedrukt zonder tussen door de stempel te beïnkten zodat het geheel een beetje diepte krijgt. De botten liggen er een beetje bovenop doordat ik embossing poeder heb gebruikt.

Stampin' Up! Color combination


Gebruikte Materialen:
  • Stempelset: No Bones about It
  • Inkts: Crumb Cake, Cucumber Crush, Early Espresso, Watermelon Wonder
  • Cardstock: Crumb Cake, Whisper White
  • Overig: wit embossing poeder, nietjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten