Pagina's

woensdag 23 maart 2016

Hip Hip Hooray!


Het Cherry on Top DSP lag al een tijdje op mijn bureau maar het kwam er maar niet van om er iets van te maken. En dat terwijl het helemaal mijn kleuren zijn. Lekker vrolijk, veel verschillende leuke motiefjes en er horen ook washi tapjes bij.


Voor deze kaart heb ik Party Pop-Up thinlits dies gebruikt maar in plaats van een pop-up kaart te maken heb ik de tekstballon na het stansen uitgeknipt en op een stukje dsp met hartjes geplakt. Het geheel heb ik daarna op Crushed Curry en Bermuda Bay cardstock geplakt.


De binnenkant heb ik versierd met een stuk Whisper White en stempels uit de Party with Cake set. De taart is gestempeld met Bermuda Bay en het kaarsje met Watermelon Wonder. 


Gebruikte materialen:
  • Party Pop-Up Thinlits Dies
  • Party with Cake stampset
  • Cherry on Top Designer Series Paper en Designer Washi Tape
  • Bermuda Bay, Crushed Curry, Whisper White cardstock
  • Basic Black, Bermuda Bay, Watermelon Wonder inkt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten