Pagina's

maandag 14 maart 2016

BE YOU {TIFUL}

Met de producten van Stampin' Up! kun je niet alleen kaarten maken maar ook mooie scrapbook layouts maken. Hier heb ik gebruik gemaakt van het Wildflower Fields DSP uit de sale-a-bration. Als je een bestelling van €60 plaatst mag je dit papier of iets anders leuks uit de sale-a-bration folder uitzoeken.



Deze foto is ruim 10 jaar geleden in Marokko gemaakt. We waren op vakantie bij familie van een vriendin van mijn moeder en we hadden ons mooi aangekleed met echte Marokkaanse jurken van soepele stoffen met mooie borduursels. Ik vond het Calypso Coral uit het DSP wel mooi passen bij de kleur van de jurk.

Als basis heb ik Sahara Sand cardstock gebruikt en met de honingraat stempel uit de Butterfly Basics set een venster rond het DSP gestempeld. Om meer diepte in de layout te krijgen heb ik het DSP een beetje gekreukt. De tekst komt uit de Flower Patch set en is gestempeld met Old Olive en het bloemetje komt uit de Botanical Blooms set en is gestempeld met Calypso Coral.


 Gebruikte materialen:
  • Stampsets: Botanical Blooms, Butterfly Basics, Flower Patch
  • Cardstock: Calypso Coral, Sahara Sand
  • Designer Series Paper: Wildflower Fields

Geen opmerkingen:

Een reactie posten