Pagina's

woensdag 1 juni 2016

De nieuwe jaarcatalogus is uit!



Ja daar is de nieuw jaarcatalogus dan! Alleen al van de voorkant word ik heel blij en wat een mooie producten zijn er weer bijgekomen. Heb jij nog geen catalogus ontvangen dan kun je hem hier downloaden. Als je een papieren versie wilt hebben dan moet je me even mailen en dan stuur ik hem naar je op.


Dit zijn de nieuwe In Colors. Deze zitten twee jaar in de collectie en natuurlijk zijn er weer allerlei mooie bijpassende materialen zoals lintjes, papier en versieringen.


Van links naar rechts en van boven naar beneden: Enamel Shapes, Ruched Ribbon, Solid Baker's Twine en Envelope Paper.

Ook is er een nieuwe Nederlandse set: Recht uit het hart. Met teksten voor een verjaardag, beterschap, een verhuizing en nog veel meer. Hierbij zitten ook mooie dies om bloemen, takken, blaadjes en een randje te stansen. Als je de stempelset en de dies tegelijk koop krijg je 10% korting.


Al deze leuke dingen en andere producten uit de catalogus zijn natuurlijk bij mij te bestellen. Stuur me een mail en ik zorg dat je snel kunt freubelen.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten